Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009





Ιερότητα…

Κοίταξέ τους!

Τι κάνουν;
αναρωτιέσαι…
χτίζουν
και γκρεμίζουν…
με τα στήθια τους
με τα μάτια τους
με τις λέξεις
και με τις σιωπές τους!

Κλέψε το ρυθμό τους
μην τον ακούς μονάχα
νιώσε τον!
πόση φροντίδα έχει τούτος ο ρυθμός!
δεν θα τον συναντήσεις
παρά μονάχα
στη μουσική των πλανητών
στο βροντερό σφυροκόπημα της ζωής
μέσα στις αρτηρίες
στην ανάσα όσων αληθινά
ερωτεύτηκαν
στην αλήτικη διάθεση του μαΐστρου
όταν σε αλλοπαίρνει στο πέλαγος…

Κοίταξέ τους!
Αιώνες τώρα
χτίζουν
και γκρεμίζουν
αιχμαλώτισε τούτο το ρυθμό
στο λέω αληθινά
πουθενά δεν θα τον ανταμώσεις…

Έχεις γευτεί την πρωινή δροσιά
ενός καινούργιου κόσμου;
έχεις γείρει το κεφάλι σου
στο στήθος της
πλήρης που αφήνεται
μετά τον έρωτά σας;
έχεις χαθεί στο βλέμμα ενός παιδιού
όταν σου εμπιστεύεται
όλη την ύπαρξή του;

Κοίταξέ τους!
μην στέκεσαι στη κίνηση
μην δραπετεύεις απ’ τον ιδρώτα του μόχθου
την ιερότητα πλύσου!
την ιερότητα
καθώς ο θάνατος γίνεται ζωή
και άγια
πληγωμένα χέρια
της αθανασίας!

Δεκ 2009


14 σχόλια:

goofyMAGOUFH είπε...

Μην Τον αιχμαλωτίσεις το ρυθμό,
Νημερτή.
Πολλαπλασίασέ Τον
Σκόρπισέ Τον
.
.
.
Σαν την ερωτευμένη ψυχή
να Τον χαρίζεις!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

..."έχεις χαθεί στο βλέμμα ενός παιδιού
όταν σου εμπιστεύεται
όλη την ύπαρξή του;"...

αν...τότε στ' αλήθεια ερωτεύεσαι...

Χαιρετώ σε!

λογια εικονες τραγουδια είπε...

ναι, αυτη ειναι η ιεροτητα
των σχοινοβατων της καθε μερας

οπου μεσα στις στιγμες υπαρχει νοημα
οχι γιατι το αναζητησες
μα επειδη ζεις τις στιγμες

ειναι ωραιο αυτο που λες φιλε μου ελπιδοφορο
δυνατο
ανθρωπινο

Nikos S είπε...

Ρυθμός, βάθος, αγώνας, Ψυχή...
Είναι κατόρθωμα να αιχμαλωτίσεις το άπιαστο Αντώνη! Το έχεις καταφέρει !
Συγχαρητήρια !

Μαρια Νικολαου είπε...

Eμεις ειμαστε τελικα εκεινοι που χτιζουμε και γκρεμιζουμε αιώνες τώρα...
Εμείς που αναζητούμε κάθετι που δεν "υπάρχει" και ψάχνουμε στα δικα μας χαλάσματα γι αυτό.

Καλησπέρα Νημερτή

Νimertis είπε...

Γκούφη μου, αυτή είναι η αλήθεια, δεν μπορείς να αιχμαλωτίσεις κείνο που μονάχα μπορείς να υιοθετήσεις... κι όμως μια μορφής αιχμαλωσία είναι να υιοθετηθείς εσύ από το ρυθμό...
---------------------------------------
καλησπέρα ΠΥΡΦΟΡΕ! χαίρομαι που σε ανταμώνω...
--------------------------------------
ελπιδοφόρο φίλε μου ΛΕΤ ναι και αισθάνομαι κάποιες μέρες να ζωντανεύει τούτη η ελπίδα, να γεμίζει τις φλέβες, να με κάνει να ονειρεύομαι ξανά...
------------------------------------
Νίκο τι όμορφη έκπληξη ήταν αυτή! Ευχαριστώ φίλε που ξανάγραψες στο Ρόδο... καλό σου βράδυ!
--------------------------------------
Μαρία μου καλησπέρα... εμείς φυσικά χτίζουμε και γκρεμίζουμε... μονάχα εμείς...

Νίνα είπε...

δηλώνω μαγεμένη απο τον ρυθμό σου...μάλλον θα αποπειραθώ να βουτήξω κι εγώ στην ιερότητα των στιγμών..!

Νimertis είπε...

Νίνα καλησπέρα... αισθάνομαι πια πως δεν υπάρχει άλλος δρόμος, παίρνει μονάχα καιρό για να το ανιχνεύσεις παρά να υιοθετήσεις τούτο το ρυθμό, τον εσωτερικό, τον εξωτερικό... εκείνο που μεταφράζει κανείς σε ζωή, ύπαρξη, είναι... κάθε αντίσταση, κάθε διαφυγή είναι απλά... ένας άλλος ρυθμός...

goofyMAGOUFH είπε...

Αισθάνομαι
σαν να περπάτησα στα άγια χώματα
της ψυχής σου και απόψε!
Σ' ευχαριστώ για το ταξίδι!

Νimertis είπε...

Γκούφη μου, είσαι πάντα ευπρόσδεκτη και καλοδεχούμενη σ'αυτά τα ταξίδια... η παρουσία σου ευεργετική...

Αφροδίτη Κ. είπε...

αν απλώσω το χέρι θα τους αγγίξω …
αν στρέψω το βλέμμα μου θα τους κοιτάξω …
τόσο σιμά μου τους έφερες!
προσπερνώ την κίνηση
και εισχωρώ στην ιερότητα της ψυχής
οδηγός της στιγμής
ο λόγος σου!

Νimertis είπε...

μοναδική μου acer_v εισχωρείς, όπως το λες στην ιερότητα της ψυχής και από τα όσα έχω βιώσει στα κείμενά σου, τούτη η ιερότητα έχει αγγίξει τη κάθε λέξη, τη κάθε συλλαβή... καλημέρα φίλη μου!

Vaso Mprataki είπε...

Αγηπητέ μου nimerti
νιώθω εγώ η ίδια να έχω αιχμαλωτιστεί... από την ιερότητα των εικόνων και των στιγμών που
βρήκα εδώ μέσα!!!

"Κλέψε το ρυθμό τους
μην τον ακούς μονάχα
νιώσε τον!
πόση φροντίδα έχει τούτος ο ρυθμός!
δεν θα τον συναντήσεις
παρά μονάχα
στη μουσική των πλανητών
στο βροντερό σφυροκόπημα της ζωής
μέσα στις αρτηρίες
στην ανάσα όσων αληθινά
ερωτεύτηκαν
στην αλήτικη διάθεση του μαΐστρου
όταν σε αλλοπαίρνει στο πέλαγος…"

Κάτι παραπάνω από υπέροχο!!!
Πραγματικά τον ένιωσα...
καλή σου νύχτα!

Νimertis είπε...

Βάσω μου καλησπέρα... το πέρασμά σου από το Μαύρο Ρόδο το έκανε να ριγήσει...