Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009



Ολόκληρος


Να

Σε τούτη τη χούφτα

Έχω μαζευτεί ολόκληρος

Κλείσε τον ήλιο από πάνω

Να με συνεφέρει θέλει

Τυραννικά

Και με αναρπάζει…


Να

Σε τούτη τη λέξη

Α

Φ

Ο

Μ

Ο

Ί

Ω

Σ

Η

Έχω χωρέσει ακέραιος

Πλύνε το φως της σελήνης

Να μη λερώνει το βλέμμα μου

Και με νυχτώνει…


Να

Σε τούτο το άρμα του ονείρου

Σε έχω μαζί μου

Πάγωσέ του τη κίνηση

Να μη ξεφύγουμε από δω

Από δω

Που έχω γνωστό το τώρα

Που έχω λησμονήσει το αύριο

Που έχω εγκιβωτίσει το χτες…


Να

Σε τούτη τη χούφτα

Το πίστευες ποτέ;

Ολόκληρος είμαι…


Ιουλ 09

6 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Σε τουτο το αρμα του ονειρου σε εχω μαζι μου...

Εξαίρετες οι λέξεις σου
Καλησπέρα

Νimertis είπε...

Μαρία καλησπέρα. Εύχομαι να περνάς όμορφα το καλοκαίρι σου. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σου. Είναι τιμή για μένα και το Μαύρο Ρόδο.

λογια εικονες τραγουδια είπε...

γκρεμιζονται οι λεξεις σου ατοφιες, σωνονται,
οχι απ τη γοητεια τους, την αγωνια τους, τη
δυναμη τους , τη σιγουρια τους. σωνονται επειδη
ειναι ατοφιες; ουτε κι αυτο , επειδη λαχταρουν;
οχι. δε σωνονται, εισαι πολυ μακρια τους και
τις κοιτας και σε κοιτας, στο βαθος αδιαφορεις γινεσαι ο αλλος για να εισαι ολοκληρος, που ουτε κι αυτο σε πολυνιαζει, εχω την αισθηση φιλε μου πως ακομη δεν εχεις μιλησει, καποιες χαραμαδες αφηνεις που και που, καποιες υπεροχες χαραμαδες...το γραπτο σου...

Νimertis είπε...

φίλε μου ΛΕΤ... απ'αυτές τις χαραμάδες... σχισμές ψυχής... λωρίδες φωτός... δεν έχω άλλη αναφορά, απέδρασαν οι λέξεις από μέσα μου και... κούρνιασαν στο Μαύρο Ρόδο... να'σαι καλά που τις νοιάζεσαι με τόση θέρμη...

goofyMAGOUFH είπε...

Το σκοτάδι αφομοιώσε το φως...
Το φως αφομοιώσε το σκοτάδι...
Ο Λ Ο Κ Ε Κ Λ Η Ρ Ω Σ Η

Νimertis είπε...

goofy... τι ωραία που το είπες... ΟΛΟΚΕΚΛΗΡΩΣΗ... αυτή η έξτρα εσωτερική αύξηση έδωσε άλλη χάρη στη λέξη... -μήπως διάβασες καμιά παλιά ανάρτηση στον ΝΗΜΕΡΤΗ για τα σωστά και τα ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ;