Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009


Ήλιος

Ήλιος
θείο και άργιλος
ο σκοτεινός υδράργυρος
ήμουνα μολύβι
και γίνομαι χρυσός
χωμάτινος θεός
γεννήθηκα
και μέσα μου ο κύκλος
το τετράγωνο
η σφαίρα
ο σταυρός...
Ήλιος
σπαράγματα από φως
θείες δυνάμεις
και ανθρώπινες ιαχές
με αρπάζουν άπειρες αιωνιότητες
με γεννούν και με σκοτώνουν
στο απόλυτο τίποτα
στο μηδέν του απείρου
απλά μια υπόσχεση
που μεταρσιώθηκε
σε Άγγελο Φωτός!...
Ήλιος
το Πνεύμα ένα άρμα διάπυρο
η Ψυχή μου
μια κάπα ασημένια απ'τη Σελήνη
και αυτό το Σώμα
το σάρκινο δοχείο μου
σπορά απ'τη Γη και ρούχο δανεικό...
Ήλιος
εχθρός και φίλος
ποτέ δεν πέθανα
αλλά δεν είμαι ζωντανός
με κάθε μάθησης πρωινό
μετρώ τα βήματά μου ως τον Θρόνο
με κάθε δειλινό επίγνωσης
αρνούμαι το φθαρτό για το αιώνιο...
Ήλιος
μέντορας, δάσκαλος, θεός,
ήμουνα πέτρα κι έγινα ρόδο
ήμουνα άτι κι έγινα ο αρματοδρόμος
κι είμαι η θάλασσα και ο ουρανός
πολεμιστής, Ήρωας τρανός
των αδελφών και των προγόνων
την κληρονομιά λαξεύω
ώσπου στα Ηλύσια Πεδία κάποτε να αξιωθώ
στους όλβιους θεούς να γίνω ομοτράπεζος
αθάνατος, όχι πια βροτός...

Αύγουστος 2004

1 σχόλιο:

goofyMAGOUFH είπε...

Πάντα θα λείπει κάτι
αν δεν υπάρχει Ήλιος στον ουρανό!